Методична проблема школи
«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи»
План реалізації науково-методичної проблеми школи
Етап | Зміст роботи | Термін | Очікуваний результат |
Діагностичний етап | аналіз результатів діяльності педагогічного колективу для виявлення загальних та окремих проблем науково-методичної роботи проведення мікро-досліджень серед учителів проведення анкетування вчителів щодо вибору однієї із нагальних проблем обробка інформації | 2015 р. | виявленняпроблеми обґрунтування її актуальності |
Теоретичне обґрунтування проблеми | вивчення теорії проблеми на засіданнях МР, ШМК, творчих груп шляхом самоосвіти організація диспутів, співбесід, консультацій та круглих столів проведення психолого-педагогічного семінару з вивчення проблеми «Шлях до успіху», семінару-тренінгу «Комунікативна культура педагога» | 2015 – 2016 н.р. | накопичення теоретичних знань підготовка до практичної діяльності творчі розробки з проблеми |
Практичне дослідження проблеми | проведення тематичних педрад, семінарів-практикумів, тренінгів проведення методичних днів, тижнів, декад створення творчих лабораторій по розробці методичного супроводу реалізації ІОТ учня | 2016 – 2017 н.р. | удосконалення науково-методичної бази створення умов для профільного спрямування учнів |
Функціонування | всебічне застосування технологій особистісно- орієнтованого навчання уНВК апробація експеримент-тальних проектів та програм, спрямованих настимулювання особис-тісного розвиткуучнів | 2017 – 2018 н.р. | формування передового педа-гогічного досвіду підвищення якості навчання таучасті учнів у конкурсах і олімпіадах створення моделі випускника навчально-виховного комплексу |
Рефлексивно-якісний етап. Пропаганда та розповсюдження досвіду | систематизація матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду оцінювання результатів проведення підсумкової науково-методичної конференції | 2018 – 2019 н.р. | видання методич-них посібників, публікації в пресі корекція моделі |
СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ
Проблемна тематика освітньої діяльності методичних комісій вчителів
Модель методичної діяльності по формуванню успішної та творчої особистості школяра
Основні форми методичної роботи
Індивідуальні форми | Групові форми | Колективні форми |
Самоосвіта | Методична рада | Педагогічна рада |
Діагностування | Шкільні методичні комісії | Інструктивно-методичні наради |
Консультування Співбесіди Наставництво Стажування | Школа молодого вчителя | Педагогічні читання Науково-методична конференція |
Взаємовідвідування уроків | Творчі групи | Психолого-педагогічний семінар |
Конкурс «Учитель року» | Дидактична лабораторія | Проблемний семінар |
Участь у різноманітних фахових очних та заочних конкурсах | Постійно діючий семінар | Аукціон педагогічних ідей та технологій |
Майстер-клас Відкриті уроки та позакласні заходи | Практичний семінар Цільовий семінар | Тиждень педагогічної майстерності |
Дистанційне навчання | Методичні тренінги | Творчі звіти |
Портфоліо вчителя Сайт вчителя | Предметний тиждень | Єдині методичні дні |
Узагальнення досвіду та видавнича діяльність | Навчальний заклад | Методичні виставки |
Адміністративний склад:
Директор НВК–Коновал Антоніна Іванівна, учитель початкових класів вищої категорії, Заслужений учитель України
Заступники з НВР:
Царенко Людмила Йосипівна,учитель початкових класів вищої категорії, «Відмінник освіти»
Жевага Валентина Миколаївна, учитель української мови та літератури вищої категорії, «учитель-методист»
Назарчук Світлана Анатоліївна, учитель англійської мови вищої категорії, «учитель-методист»
Стрілець Лариса Іванівна, учитель математики вищої категорії, «учитель-методист»
Заступник з ВР –Кравченко Вікторія Вікторівна, учитель математики, І категорії
Наші публікації
№ п/п | Назва друкованого матеріалу, автор | Назва видання, де був опублікований матеріал | Дата публікації |
1. | «Майстрині Малишкового краю» (Бабакіна І.В.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 | Грудень, 2012 р. |
2. | Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 | Травень, 2012 р. |
3. | Виховний захід «Великодня писанка» (Бабакіна І.В.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 | Лютий, 2014 р. |
4. | Авторська програма факультативу для учнів 8-11 класів «Етнографічна сувенірна лялька» (Бабакіна І.В.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2012 | Жовтень, 2015 р. |
5. | «Дивний світ тканини» (Гончарук Л.М.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2011 | Лютий, 2011 р. |
6. | «Застосування словесних методів на уроках трудового навчання» (Гончарук Л.М.) | Науково-методичний журнал «Відкритий урок», 2014 | Грудень, 2014 р. |
7. | Інтерактивне спілкування до дня народження Т.Г.Шевченка «Я так її, я так люблю мою Україну убогу». Виховний захід для 5-8 класів ( Гордієнко О.В) | Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність», 2015 | Березень, 2015 р. |
8. | «Декорування виробів інтер’єрного призначення квітами з шовкових стрічок» (Бабакіна І.В.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2016 | Листопад, 2016 р. |
9. | «Обухівський ярмарок народної творчості» (Бабакіна І.В.) | Київ «Задруга», 2016 р. | Листопад, 2016 р. |
10. | «Щоб на світі щастя більше стало» (Гончарук Л.М.) | Науково-методичний журнал «Трудове навчання в школі», 2016 | Березень, 2016 р. |
11. | «Підсумковий урок з української літератури в 10 класі» (Войтенко Ю.М.) | Всеукраїнський науково-педагогічний проект «Філологічний Олімп», 2017 р. | Травень 2017 |
12. | Сценарій виховного заходу «Андріївські вечорниці» (Войтенко Ю.М.) | Всеукраїнський науково-педагогічний «Філологічний Олімп», 2017 р. | Грудень, 2017 р. |
13. | Методичні матеріали до уроків української літератури у 9 класі з мультимедійними додатками (Тарновська Н.С., Войтенко Ю.М., Гордієнко О.В., Гончарова Т.В.) | Всеукраїнський науково-педагогічний «Філологічний Олімп», 2017 р. | 2017 р. |
14. | Суспільно-публіцистичне видання «Дорогою успіхів» (Жевага В.М., Чмихал П.В.) | Суспільно-публіцистичне видання «Дорогою успіхів» | Серпень, 2017 р. |
15. | Дидактичні матеріали для контролю знань з геометрії 10 клас | Журнал математика Вкладка «Дидактика» | Грудень, 2016 р. №24 |
16. | Дидактичні матеріали для контролю знань з геометрії 10 клас | Журнал математика Вкладка «Дидактика» | Січень, 2017 р. №1 |
17. | Дидактичні матеріали для контролю знань з алгебри 10 клас | Журнал математика Вкладка «Дидактика» | Січень, 2017 р. №2 |
18 | Розробка заходу "Безпечне селфі" для 5-х класів (Брусенцова К.Ю.) | Всеукраїнський каталог педагогічних матеріалів «Відкритий урок: розробки, технологій, досвід» та національний освітній інтернет-сайт «Освіта.ua» | Березень 2017 |
19. | Інтерактивне спілкування «З Україною в серці…» (О.В. Гордієнко ) | Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність» №4(20) | Квітень 2016 р. |
20. | Урок з української літератури на тему «Відображення світогляду наших предків у повісті О.Довженка «Зачарована Десна» (О.В.Гордієнко ) | Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність» №5(21) | Травень 2016 р. |
21. | Літературний диктант за новелою М.Коцюбинського «Intermezzo» ( система завдань з української літератури у тестовій формі, 10 клас ) (О.В.Гордієнко ) | Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність» №6(22) | Червень 2016 р. |
22. | Літературний диктант за повістю М.Коцюбинського «Тіні забутих предків» ( система завдань з української літератури у тестовій формі, 10 клас ) (О.В.Гордієнко ) | Науково-методичний журнал «Українське слово і сучасність» №7(23) | Липень 2016 р. |
23. | Урок з української літератури на тему «Спогади про війну як жорстоке й болюче відлуння в поезіях Ліни Костенко» ( 11 клас, філологічний рівень) (О.В.Гордієнко ) | Офіційний електронний журнал Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» № 2 | Лютий 2017 р. |
24. | Урок з української літератури на тему «Пісенна лірика Андрія Малишка»(10 клас) (О.В.Гордієнко ) | Офіційний електронний журнал Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» № 4 | Квітень 2017 р. |
25. | Система уроків з української літератури на тему « Творчість поетів 20-х рр. XX ст.» (Творчість П.Тичини, В.Сосюри, М.Рильського) (О.В.Гордієнко ) | Офіційний електронний журнал Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» № 11 | Листопад 2017р. |
26. | Урок з української мови на тему «Вступ. Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книжки впродовж віків. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору» ( 6 клас) (О.В.Гордієнко ) | Офіційний електронний журнал Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний Олімп» № 8 | Серпень 2019 р. |
27. | Розроблення та публікація методичної розробки уроків української літератури в 11 класі ( Т.В.Гончарова, О.В.Гордієнко) | Лист МОНУ від 20.06.19. №22.1/12 – Г - 425 | Серпень 2019 р. |
Відомості про випускників, які закінчили школу з відзнакою
Клас/ відзнака | 2010-2011 | 2011-2012 | 2012-2013 | 2013-2014 | 2014-2015 | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017- 2018 |
11 клас | 3 | 10 | 15 | 6 | 4 | 2 | 5 | 6 |
Золота медаль | 3 | 4 | 11 | 5 | 2 | 1 | 1 | 4 |
Срібна медаль | - | 6 | 4 | 1 | 2 | 1 | 4 | 2 |
Грамота «За особливі успіхи у вивченні окремих предметів» | 8 | 22 | 11 | 9 | 4 | 5 | 7 | 4 |
9 клас | 11 | 2 | 6 | 1 | 5 | 9 | 4 | 5 |
З відзнакою | 11 | 2 | 6 | 1 | 5 | 9 | 4 | 5 |
Участь у національних та міжнародних проектах
Назва проекту | Рівень | Термін | Зміст роботи | Учасники |
«Практичний курс з викладання англійської мови» | Міжнародний | 2010-2012 р.р. | Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах | Учителі та учні 7-11 класів НВК і учитель із США Нора Хенеган |
«Сучасному школяреві – сучасні технології» | Шкільний | 2011 р. | Проект спрямований на відкриття шкільного сайту мовами, що вивчаються у школі | Брусенцова К.Ю., учителі інформатики та учні 5-11 класів |
«Викладання англійської мови як іноземної» | Міжнародний | 2010-2012 р.р. | Участь у Всеукраїнських семінарах-тренінгах | Учитель із США Нора Хенеган, учителі та учні 7-11 класів НВК |
«Європейська молодь» | Міжнародний | 2013-2016 р.р. | Співпраця з Льосницькою гімназією (Німеччина. Саксонія) у рамках обміну досвідом та навчання учнів німецької мови | Учителі німецької мови та учні 8-11 класів |
«FLEX»; | Міжнародний | 2014-2016 р.р. | Обмін лідерів з Американськими Радами | Учителі англійської мови та учні 8-10 класів |